Johan Glans!

Det finns en man i denna värld som man så jävla gärna skulle vilja vara polare med. Det är ... dang dang... Johan Glans :D:D Är man ledsen då går man inte på youtube å kollar på lite klipp, är man uttråkad då går man in på youtube och kollar lite klipp vill  man bara sysselsätta sig själv då går man bara in på youtube och kollar lite klipp. Det ultimata. Lätt att jag skulle kunna sitta i timmar och kolla på denna man. Kolla på Guldbagge galan av en anledning... JOHAN GLANS!! MIN GRANNE SER UT SOM HAN!!! wihuu. Fast dom är dock inte lika på andra sätt än utseendet. Nej nu är det inte så att jag på något sätt är kär i Johan. Han är ingen kille man skulle vilja ligga med. Men en kille man skulle vilja sitta å prata med över ett par bärs på krogen med, javisst:D Stämings höjaren nr 1 wihuu!! GO JOHAN!!


 


Kommentarer
Postat av: pernilla

hahahaahhahaa... josse du äger lite mkt som johan!!! jag höll på att pinka på mig när jag läste de hahahaha

2010-02-11 @ 22:21:44
URL: http://writteninseams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0