Tju

Herrejisses vad tiden springer iväg. Är ju så man bli mörkrädd. Det är snart mitten på April! Kan inte trot. Snart är våren och sommaren över. Så nu måste man passa på att njuta!!!!!!!!!!!!!! Dock har inte vädret varit något perfekt njutar väder.

Nu ställer ni er kanske frågan? Vad har hänt i Josefine Engströms exklusiva liv de senaste dagarna?
Mja de ska ja då talaom... INTE ETT SKIT OK??  ELLER JO!!! Men de är för coola för att ens nämnas här... Tex som att provkörtbil, räjvat, träffat min pappas gamla barndomskompis söner som var heeelt random. Sjukt vare. MEn roligt :D hihi

hejdå

mjaiiooo

Kommentarer
Postat av: theresia

hej.

jag vill kroga med dig också.

jag fyller 21 om två veckor, läskigt att jag jobbade på cubus för ett år sedan med dig. jag fyllde ju 20 då. när ska vi fira att vi inte jobbar där?



(btw, jag vet att jag är sämst på att svara.)

2010-04-16 @ 16:12:47
Postat av: josse

Well jag e me sämst på att svara ;) vetinteom du läser detta heller iof. hihi. MEn ah. JA MEN ELLER HUR SUPA SKALLEN AV OSS SOM FAN! vore rolit. . . får ta de nån dag absolut när e e fint väder å allt.. fan var ju så jävla mkt finare väder då vi hare praktik kommer ja ihåg ;)

2010-04-25 @ 21:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0