NOO tiiime fore us

Sitter å diggar Broder Daniel. Kmr ihåg när man var 14 bast satt på matten med Idah Tilberg vi satt alltid å digga sådan i musik i min coola ny mp3 av märket jens by sweden som var sämst.

Jahap. Söndag idag. Det märks verkligen på ALLT att det är söndag. Maten man äter till middag. När man åker buss. Hela jävla dagen skriker söndag. Söndag är min absoluta hatdag finns ingen värre. Dock inte så farlig när man hade sommarlov och är heller inte lika farlig nu som när man gick i skolan. Men kommer aldrig tycka om söndag.
SÖNDAG KAN GO TO HELL OK?

Har på mig sånna där coola 3d gljjer på mej nu. Varför vet jag inte mest för att jag tror jag är cool kanske.

Varför kände jag mig bakis idag på jobbet när jag inte druckit en skvätt? är min kropp inställd på att vara bakis varje söndag och blir de även om man inte super? Hmm. Värt att forska i..



hejdå suckers.. ha en dålig dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0