buuu

Jahapp så har man slutat jobba för dagen och jag vetinte riktigt vad jag ska göra. Blir inte träning ikväll för min hals är lite sådär. Sen är Thina i Ullared med och då har jag inte boxningskompis. Visst kanske kan boxas med grannen "Johan Glans" som Thina fick göra för några veckor sedan, men han klaga tydligen bara hela tiden =)

I helgen vare räjv bra kväll, dock blev jag lite väl packad så är lite svart här och var med kommer ihåg det mesta =) hihi..Satt och snacka med några extremt timidia 30 åringar som brukade cykla vättern rudan. Vilket passade oss då vi har planer på att cykla tjej vätten...


Nog om detta nu ska jag käka mat.



bye



Kommentarer
Postat av: Madde

WEI!

Johan Glans är tuff!



Kommenteera bloggen lite.

2010-04-16 @ 17:57:20
URL: http://tuffakluddet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0